Uue toote või teenuse arendus vajab põhjalikku planeerimist, kus külalisturundusjuht saab projektipõhiselt aidata kogu uue toote turule toomise protsessi sujuvamaks ja kiiremaks muutmisel. Olles ise vastutanud 15 aastat rahvusvaheliste tootearendusmeeskondade eest, on meil tugev kogemuste pagas erinevatest tootearenduse protsessidest, ajakava olulisusest ning kõrgest innovatsiooni vajadusest, et konkurentidest eristuda ja oma tootega silma paista.
- Aitame sul analüüsida konkurente
- Leida uue toote eeliseid ja positsioneerimisvõimalusi kohalikul või eksportturul
- Segmenteerida erinevaid sihtrühmi ja kuidas neile läheneda
- Korraldada ajurünnakuid uute ideede genereerimiseks
- Leida õige hinnastus ning tagada maksimaalne võimalik toote marginaal
- Täpsustada brändi sõnumeid ning kommunikatsioonikanaleid
- Võtta ühendust meediakanalitega, et oma teenust või toodet laiemalt tutvustada
- Analüüsida võimalusi eksportriikidesse sisenemiseks