Külalisjuhtimine või ajutine – ehk mobiilne juhtimine või inglise keeles „interim management“ (heal lapsel palju nimesid!) on uudne ja paindlik juhtimisvorm, mis aitab ettevõttel palgata külalisjuhi või ajutise juhi (inglise keeles interim manager), et:
- kaasata ettevõttesse oma ala eksperte
- tuua organisatsiooni uusi ideid ja nö värsket vaatenurka
- asendada kiiresti puuduvat töötajat (näiteks lapsehoolduspuhkuse puhul)
- hoida kokku püsikuludelt, sest külalisjuht tuleb ettevõttesse kindla projekti ellu viimiseks ning täpselt määratletud ajaperioodiks
- tõsta projekti/töö tulemuslikkust, sest külalisjuhi töö on täpsete mõõdikutega määratletud
- tagada vajalik tööjõud kiirelt ja paindlikult, kuna külalisturundusjuht saab tulla ettevõttele appi lühikese etteteatamisajaga ning lahendada paindlikult erinevad kitsaskohad.
- vähendada vajadust kasutada agentuure ja konsultante. Külalisjuht töötab koos ettevõtte meeskonnaga ja võtab vastutuse, et loodud plaanid ka reaalselt ellu viidaks.
![](https://kylalisjuht.ee/wp-content/uploads/2020/07/TDV_M86_01.png)
Selleks, et oma äri külalisturundusjuhi teenuse abiga kasvatada, on vaja astuda 5 lihtsat sammu:
1.
Sõnastada ülesanne
2.
Kuula ära lahenduste ettepanekud
3.
Sõlmida koostöö-kokkulepe
4.
Projekti elluviimine
5.
Teha kokkuvõtted tulemustest