Külalisjuhtimine või ajutine – ehk mobiilne juhtimine või inglise keeles „interim management“ (heal lapsel palju nimesid!) on uudne ja paindlik juhtimisvorm, mis aitab ettevõttel palgata külalisjuhi või ajutise juhi (inglise keeles interim manager), et:
- kaasata ettevõttesse oma ala eksperte
- tuua organisatsiooni uusi ideid ja nö värsket vaatenurka
- asendada kiiresti puuduvat töötajat (näiteks lapsehoolduspuhkuse puhul)
- hoida kokku püsikuludelt, sest külalisjuht tuleb ettevõttesse kindla projekti ellu viimiseks ning täpselt määratletud ajaperioodiks
- tõsta projekti/töö tulemuslikkust, sest külalisjuhi töö on täpsete mõõdikutega määratletud
- tagada vajalik tööjõud kiirelt ja paindlikult, kuna külalisturundusjuht saab tulla ettevõttele appi lühikese etteteatamisajaga ning lahendada paindlikult erinevad kitsaskohad.
- vähendada vajadust kasutada agentuure ja konsultante. Külalisjuht töötab koos ettevõtte meeskonnaga ja võtab vastutuse, et loodud plaanid ka reaalselt ellu viidaks.
Selleks, et oma äri külalisturundusjuhi teenuse abiga kasvatada, on vaja astuda 5 lihtsat sammu:
1.
Sõnastada ülesanne
2.
Kuula ära lahenduste ettepanekud
3.
Sõlmida koostöö-kokkulepe
4.
Projekti elluviimine
5.
Teha kokkuvõtted tulemustest