Miks sinu ettevõtte turundusstrateegia ei toimi?
Muutunud oludes on paljud ettevõtted pidanud korrigeerima oma tegevussuundi, kuid üks oluline ja tihti esinev viga, mida tehakse, on strateegilise turundusplaani uuendamata jätmine ja mitte kooskõlastamine muutunud eesmärkidega.
Sellisel juhul peaks esimese sammuna läbima turundusauditi, mille saad siin koheselt alla laadida.
Audit
Iga ettevõte ja selle valdkond on ainulaadne, seega on esmaseks ülesandeks teha selgeks, mis on eesmärgid, kuhupoole püüeldakse ning milliseid teenuseid vajatakse. Kui fookuses on turundustegevused, siis esmalt analüüsitakse olemasolevat olukorda ning koostatakse turundusaudit, mis kajastab nii ettevõtte enda kui ka konkurentide tegevusi.
Strateegia
Auditi tulemusest lähtuvalt koostatakse turundusstrateegia, mis sisaldab parandusettepanekuid ja välist vaadet, mille alusel pannakse paika edasine turundusplaan koos eelarvete, ajakavade, turunduskanalite, vastutajate ja mõõdikutega.
Elluviimimne
Külalisjuht toob ettevõttesse kogemusi ja oskusi, mis on ettevõttes endas puudu, pakub välja lahendusi, viib need koos ettevõtte meeskonnaga ellu ja võtab vastutuse kokkulepitud töö eest. Väga oluline on täpselt määratleda, mis ülesandeid külalisjuht lahendama peab ja mis oleks tema töö mõõdikud, et töö lõppedes ka tulemusi hinnata.