Fibami on aktiivse elustiili ja mugavuse austajatele suunatud spordi- ja vabaajariiete bränd, mille fookuses on enesekindlust toetav disain ning kliendikogemus. Just seetõttu ei ole kampaaniad olnud kunagi lihtsalt hinnasoodustused. Eesmärk on alati olnud luua elamusi ja tugevdada kliendisidet.
Elamus, mitte allahindlus – Fibami lähenemine kampaaniatele
Sooduskampaaniate maailmas on lihtne langeda pideva allahindluste jada lõksu. Meie koos Fibamiga oleme aga hoidnud fookuse väärtuse pakkumisel, pakkudes kampaaniate kaudu rõõmu, kaasatust ja lisaväärtust, mitte ainult soodust. Kliendid ootavad kampaaniaid, kuid nad ootavad ka midagi enamat kui hinnasildi muutus. Selle ootuse täitmine on olnud meie töö üks olulisemaid eesmärke.

Olgu selleks loosiratas, digitaalsed kraapimiskaardid või põnevad päevade kaupa avanevad kingitused, iga kampaania sünnib eesmärgist, toetub strateegiale ja räägib lugu. Need lahendused on aidanud hoida olemasolevaid kliente, tuua brändi juurde uusi huvilisi ning kasvatada e-poe külastatavust ja müüki.

Tähtpäevad nagu must reede (black friday), e-smaspäev, jõulud või hooajalised kampaaniahetked, ei pea tähendama lihtsalt soodust. Väärtuse loomiseks ja müükide suurendamiseks saab kasutada erilahendusi, mis äratavad tähelepanu, loovad emotsiooni ja kutsuvad kaasa mõtlema. Hea kampaania ei ürita olla vali, vaid tabav – just õigel hetkel ja õigele sihtrühmale.

Usaldusväärne koostööpartner turunduses
Fibami asutaja Ailen Voolrand ütleb: „Külalisjuhi teenus on just täpselt nii paindlik kui sinu ettevõte või meeskond vajab. Olen 100% rahul, et olen leidnud Külalisjuhi näol oma ettevõttele turunduse tiimi, kellega koos seada eesmärke ja neid ka edukalt ellu viia.“
Meil on hea meel, et selline pikaajaline ja usalduslik koostöö on saanud toetada Fibami kasvu, säilitades seejuures brändi isikupära, stiili ja väärtused.
Kui sinu ettevõte otsib strateegilist partnerit, kes suudab pakkuda rohkemat kui postitusi ja protsente, siis astume hea meelega dialoogi. Võta meiega ühendust >