Kas sinu ettevõtte turundus töötab terviklikult?

Oled ehk märganud, et su ettevõte on teinud palju. Sotsiaalmeedias ilmuvad postitused, reklaamid jooksevad, veebileht on olemas, kuid tulemused ei vasta ootustele. Või hoopis on turundus jäänud igapäevaste toimetuste kõrvalt unarusse? Kui ettevõtte turundus ei toimi tervikuna, siis jäävad kasutamata võimalused, tekivad pudelikaelad ning raisku läheb nii aeg kui eelarve. Sellepärast ongi turundusaudit ideaalne võimalus hinnata, mis töötab, mis vajab parandamist ning millised valdkonnad nõuavad strateegilist tähelepanu.
digiturundus_külalisjuht_sotsiaalmeedia_projektijuht_turundus_turundusstrateegia_sotsiaalmeediahaldus_turundusaudit

Mida turundusaudit sisaldab?

Meie audit pakub terviklikku ülevaadet kogu ettevõtte turundusest. See põhineb põhjalikul kontrollnimekirjal, mis katab kõik olulised valdkonnad.

1. Brändistrateegia ja positsioneerimine

Kas sinu ettevõttel on selgelt sõnastatud missioon, väärtused ja sihtrühm. Kui need alused on hägused, on keeruline luua selget ja meeldejäävat turundust.

2. Visuaalne identiteet

Logo, värvid, fondid ja üldine stiil peavad toetama brändi kuvandit. Kontrollime, kas visuaalne identiteet on ühtne ja professionaalne kõikides kanalites.

3. Koduleht

Hea koduleht on mobiilisõbralik, kiire ja kasutajasõbralik. Hindame, kas külastajal on lihtne leida infot, kontakteeruda ja kas koduleht toetab müüki.

4. SEO ja leitavus

SEO algab strateegiast. Vaatame, kas su koduleht on optimeeritud otsingumootoritele ja kas Google sind leiab.

5. Sotsiaalmeedia

Kas postitad õigesse kanalisse õigel ajal ja sihtrühma jaoks olulise sisuga. Auditis hindame kanaleid, sisu ja tegevuste strateegiat.

6. Sisuturundus

Sisu peab teenima eesmärki. Kontrollime, kas loodav sisu on väärtuslik, järjepidev ja strateegiliselt planeeritud.

7. Visuaalne sisu

Visuaalid ja videod peavad olema professionaalsed ning toetama brändi tervikpilti. Hindame visuaalse sisu kvaliteeti ja järjepidevust.

8. E-maili turundus

Meililistid, automatiseeritud kirjad, segmenteerimine ja testimine. Kontrollime, kas e-maili turundus aitab sul suhelda ja müüki kasvatada.

9. Müügikampaaniad

Hooajalised kampaaniad, lojaalsusprogrammid ja pakkumised peavad toetama ettevõtte eesmärke. Hindame nende olemasolu ja strateegiat.

10. Tulemuste jälgimine

Turundus peab olema mõõdetav. Vaatame, milliseid andmeid sa kogud ja kuidas neid kasutad otsuste tegemiseks.

Miks teha turundusaudit just praegu?

Aasta lõpp on ideaalne hetk teha tagasivaade, hinnata tulemusi ja seada uued sihid. Kui soovid, et järgmise aasta turundustegevused oleksid tulemuslikud ja läbimõeldud, alusta selguse loomisest.

Hinda ettevõtte turundust

Liitu meie uudiskirjaga ja saad TASUTA kontrollnimekirja, mille abil saad iseseisvalt hinnata, kuidas su ettevõtte turundus hetkel toimib.

Soovid professionaalset hinnangut ja soovitusi?

Meie meeskond aitab sul:

  • Kaardistada kõik olulised turunduse valdkonnad.
  • Anda igale teemale hinnangu ja soovitused.
  • Prioriseerida tegevused ja seada eesmärgid.
  • Planeerida järgmised sammud.
  • Valmistada ette kampaaniad ja strateegilised tegevused.

Broneeri tasuta konsultatsioon ja teeme koos põhjaliku turundusauditi.